Produkter

Flexi Tid Web

Flexi Tid

Med Flexi Tid bokar dina kunder själva in en tid för återuppringning så de slipper långa telefonköer och sparar tid. Genom att ”vända på kön” så avlastas din kundtjänst och dina medarbetare kan i lugn och ro ringa upp kunderna från webbgränssnittet Flexi Tid Webb som håller koll på turordningen. Eftersom Flexi Tid tar emot alla dina inkommande samtal så slipper du ständigt ringande telefoner.

LÄS MER »
Flexi Tid Web

Flexi Tid

Med Flexi Tid bokar dina kunder själva in en tid för återuppringning så de slipper långa telefonköer och sparar tid. Genom att ”vända på kön” så avlastas din kundtjänst och dina medarbetare kan i lugn och ro ringa upp kunderna från webbgränssnittet Flexi Tid Webb som håller koll på turordningen. Eftersom Flexi Tid tar emot alla dina inkommande samtal så slipper du ständigt ringande telefoner.

LÄS MER »

Flexi Presentity

Om du inte kan svara i telefon så möts dina kunder av Flexi Presentity som ger ett professionellt och korrekt talbesked. Du kan välja att hänvisa din kund till ett annat nummer eller röstbrevlåda direkt från en app i din mobiltelefon. Dessutom kan du synkronisera Flexi Presentity till din kalender så att systemet automatiskt ger dina kunder besked om du är på möte eller på lunch. Erbjuder även en telefonistplats som ger dig möjlighet att söka och fördela samtalen internt.

LÄS MER »
Presentity
Presentity

Flexi Presentity

Om du inte kan svara i telefon så möts dina kunder av Flexi Presentity som ger ett professionellt och korrekt talbesked. Du kan välja att hänvisa din kund till ett annat nummer eller röstbrevlåda direkt från en app i din mobiltelefon. Dessutom kan du synkronisera Flexi Presentity till din kalender så att systemet automatiskt ger dina kunder besked om du är på möte eller på lunch. Erbjuder även en telefonistplats som ger dig möjlighet att söka och fördela samtalen internt.

LÄS MER »
Call Center Agent

Flexi CC

Flexi CC är ett system för avancerad köhantering av inkommande samtal till en eller flera svarsgrupper. Dina kunder får besked om att det är samtal före och att samtalet har placerats i kö samt beräknad väntetid. Flexi CC erbjuder statistik och stora integrationsmöjligheter mot ditt affärssystem för att identifiera kunden när samtal registreras i kön.

LÄS MER »
Call Center Agent

Flexi CC

Flexi CC är ett system för avancerad köhantering av inkommande samtal till en eller flera svarsgrupper. Dina kunder får besked om att det är samtal före och att samtalet har placerats i kö samt beräknad väntetid. Flexi CC erbjuder statistik och stora integrationsmöjligheter mot ditt affärssystem för att identifiera kunden när samtal registreras i kön.

LÄS MER »

WonderPhone

WonderPhone är en mjukvarutelefon som kan användas till mycket mer än bara att ringa; via den kan du bland annat sätta hänvisningar, lyssna av meddelanden i din röstbrevlåda och se dina telefonigrupper.

LÄS MER »

WonderPhone

WonderPhone är en mjukvarutelefon som kan användas till mycket mer än bara att ringa; via den kan du bland annat sätta hänvisningar, lyssna av meddelanden i din röstbrevlåda och se dina telefonigrupper.

LÄS MER »

Skype för företag

LÄS MER »

Skype för företag

LÄS MER »